Tuesday, March 31, 2015

مصر السيسي اليوم: السيسي عامل تحالف بقلم: جميل محمد الشوا

ايه يا سعودي و ايه يا خليجي، لا، انا السيسي، مارحش اليمن 

,المتخلف بلوشي


مش انا، دحنا دفنينوا سوا، وبتوع ايران دول"ماستو خيار" ولا 

,يسووش و الشيعة الحوثي ده أفا و حنديه عل آلافا


خشي عليا منك له بالحساب السويسري و انا أعملك الجيش في 

,اليمن توهان و روقان ومن غير قات اخر دماغ

,خشي عليا انا عارف الأمريكان قالوا اة، خش علية مستني ايه

العيش والجبنه و المخلا والبيادة في المطار عل نار يا بتوع الخليج 

,ايه مستنيين

انا السيسي عامل تحالف و حروح رحلة وحجيب الديب من ديلة 

وحقلب بتوع الإرهاب قطط، و حعمل ايران سلطة شيرازي و كباب 

كفتة سلطاني

انا السيسي حسوي في اليمن الهوايل، و بعد كدة حخش ليبيا مع 

التحالف و بكلمة حلوة و صنعة لطافة و عل الخد بوسة حطلب من 

أوباما الأمريكاني وبيبي الاسرائيلي يدوني تصريح لغزة وانا ابهدل 

ولاد الحرام المجرمين الصيع بتوع حماس واديهم أفا وروسية و كام 

.بونية تذكار هدية

جميل


03/28/2015

No comments :

Post a Comment

How do you like it?

Followers

Blog Archive