Saturday, February 27, 2016

مصر السيسي اليوم: السيسي فرش الملاية بقلم: جميل محمد الشوا

بان يا سيسي بان وعليك الأمان

السيسي لمصر فرش الملاية وقال مش انا و بلهجة المليجي و عادل ادهم قال مش انا، لا الا السيسي، الا السيسي الا انا..

اسكت منك له ولها ولا اشيلك واشيلها من وش الارض وابعتك وابعتها ورا الشمس و سينا..

سمع هس يابلد التسعين مليون، مش عايز اسمع همسة ولا من تحت لتحت غمزة

انا السيسي، مؤدب صحيح بس برضة قادر اشردح، أه اشردح، امال، اية مش عاجب ولا اية

انا ياواد ويابنت، بصوا كدة، بصوا كمان، هه، اية، مش عاجبين ولا اية

انا السيسي، بيادة فوق و بيادة تحت، اة، حقولها وصدقوها بيادة، وإذا مش مصدقين، أجيبها وعل الدماغ وعل الأفا 
تسعين مليون مرة أختمها

انا السيسي يا شعب يناير، انا السيسي بتاع يولية وبتاع ٥٢، اه، امال، إنتوا صدقتوا ولا صدقتوا ولا يعني صدقتوا، ولا 
تكونوش صدقتوا

جميل

No comments :

Post a Comment

How do you like it?

Followers

Blog Archive